torsdag 15. september 2011

Da er vi i gang!

Endelig har jeg fått en pakke i posten med de første produktene til ompf design! Men ett av designene har ikke kommet enda, det kommer nok hvert øgonblikk håper jeg. Det var ganske mye detaljer, så det tok litt ekstra tid å jobbe med det.

Disse produktene er miljøvennlige, og hvem har sagt at det er kjedelig å være miljøvennlig? Jeg gleder meg til jeg har mulighet til å produsere flere produkter! Neste idé er i gang, trenger bare litt økonomi først... Slik er det når man er i en oppstartsfase.

Sjekk ut ompf design sin hjemmeside: www.ompfdesign.com
Også på facebook: www.facebook.com/pages/Ompf-design/151666451587565#!/pages/Ompf-design/151666451587565

produktene vil bli lagt ut på facebook og hjemmesiden iløpet av dagen! hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar